Konu
Boşa okuyoruz
06-11-2013, 21:47:29
#3
Emre43
Bir yönden değil hocam ben okuyorum şu an boşa okuyorum yani typ kursuna kaydolsam teknisyen olurum açıktan okurum zaten onlar ondan bence lisansı alırım ne gerek var okumama ki