• 06-11-2013, 21:42:03
    #1
    Uçak teknolojisi veya SHYO okuyanlar TYP kurslarını bilir bizim gibi bu işin sevdalısı insanlar boşa okuyor evet isterseniz şu yazıdana ne demek istediğimiz anlarsınız

    http://havaciblog.com/typ-kursu-ve-s...oji-bolumleri/
  • 06-11-2013, 21:44:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir yönden doğru evet.
  • 06-11-2013, 21:47:29
    #3
    Bir yönden değil hocam ben okuyorum şu an boşa okuyorum yani typ kursuna kaydolsam teknisyen olurum açıktan okurum zaten onlar ondan bence lisansı alırım ne gerek var okumama ki
  • 06-11-2013, 21:58:03
    #4
    Hocam çok şey yazdım sildim.Şu anda işe başlama sürecindeyim.Başlayınca tekrar yazışırız.
    Uçak gövde motor okudum lisede.Aynı şeyleri bende çok söyledim.
  • 06-11-2013, 22:00:25
    #5
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok şey yazdım sildim.Şu anda işe başlama sürecindeyim.Başlayınca tekrar yazışırız.
    Uçak gövde motor okudum lisede.Aynı şeyleri bende çok söyledim.
    irtibati kesmeyelim hocam görüşelim yüksek okul veya myo okumayıp işe başlamakla en iyisi bizi okuyoruzda ne oluyor boşa okuyoruz
  • 06-11-2013, 22:02:03
    #6
    çoğu bölümde durum böyle malesef.
  • 06-11-2013, 22:06:41
    #7
    üniversite mezunların neden işsiz olduğu çok net ortada
  • 06-11-2013, 22:22:00
    #8
    Emre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    irtibati kesmeyelim hocam görüşelim yüksek okul veya myo okumayıp işe başlamakla en iyisi bizi okuyoruzda ne oluyor boşa okuyoruz
    Tamamdır hocam pmden veya skype'dan da konuşabiliriz.Burdan yazmayı uygun görmedim.İnşallah ocak-mart arasında hava ikmal'de işe başlıyacağım.İnşallah sizde girersiniz.
  • 06-11-2013, 22:40:50
    #9
    Uçak Teknolojisi mezunuyum 12 Mayıs 2012'de mezun oldum. Biz mezun olana kadar bizim okulun açtığı typ'den 300 kişi mezun oldu. Siz hesaplayın gerisini.