Emre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
irtibati kesmeyelim hocam görüşelim yüksek okul veya myo okumayıp işe başlamakla en iyisi bizi okuyoruzda ne oluyor boşa okuyoruz
Tamamdır hocam pmden veya skype'dan da konuşabiliriz.Burdan yazmayı uygun görmedim.İnşallah ocak-mart arasında hava ikmal'de işe başlıyacağım.İnşallah sizde girersiniz.