irtibati kesmeyelim hocam görüşelim yüksek okul veya myo okumayıp işe başlamakla en iyisi bizi okuyoruzda ne oluyor boşa okuyoruz
Tamamdır hocam pmden veya skype'dan da konuşabiliriz.Burdan yazmayı uygun görmedim.İnşallah ocak-mart arasında hava ikmal'de işe başlıyacağım.İnşallah sizde girersiniz.