• 08-11-2013, 21:40:15
    #37
    Googital.com
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ürün eline geçtikten sonra bir yorum yapar mısın performansı vs nasıl ? Ben sadece programlama amaçlı kullanacağım. Büyük ihtimalle üzerine ubuntu kuracağım.
    Tamamdır hocam P.tesi, Salı gelir gozlemlerimi paylaşırım.

    -----------------------
    Tapatalk ile gönderildi.
  • 08-11-2013, 22:37:57
    #38
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ürün eline geçtikten sonra bir yorum yapar mısın performansı vs nasıl ? Ben sadece programlama amaçlı kullanacağım. Büyük ihtimalle üzerine ubuntu kuracağım.
    Pcdepo'dan zaten Ubuntu ile geliyor, Freedos yazdıklarına bakmayın. Atıyorlar bir şeyler içine Linux'ta çok iyi performans verir açıkçası. Ben de kendi bilgisayarıma kuracağım, Windows'un hantallığından ve güvensizliğinden sıkılmış durumdayım.

    Ubuntu sürümleri hakkında detaylı bilgiye sahipsen bir pm atıver sana zahmet de birkaç bir şey sorayım
  • 08-11-2013, 23:10:29
    #39
    MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pcdepo'dan zaten Ubuntu ile geliyor, Freedos yazdıklarına bakmayın. Atıyorlar bir şeyler içine Linux'ta çok iyi performans verir açıkçası. Ben de kendi bilgisayarıma kuracağım, Windows'un hantallığından ve güvensizliğinden sıkılmış durumdayım.

    Ubuntu sürümleri hakkında detaylı bilgiye sahipsen bir pm atıver sana zahmet de birkaç bir şey sorayım
    Ubuntu sürümleri konusunda pek bilgim yok açıkçası daha yeni yeni kullanmaya başlayacağım bende araştırma yapıyorum
  • 08-11-2013, 23:41:51
    #40
    Bimeks, Electro World'ü satın aldı. Tüm ürünlerde %33 indirim başlatmış.

    http://bimeks.com.tr/

    Ayrıca teknosa'dada turuncu günü indirimi var

    Lenova 1,300 tl

    http://bimeks.com.tr/urun/129500/len...90104-w8-.aspx
  • 12-11-2013, 10:09:30
    #41
    Googital.com
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ürün eline geçtikten sonra bir yorum yapar mısın performansı vs nasıl ? Ben sadece programlama amaçlı kullanacağım. Büyük ihtimalle üzerine ubuntu kuracağım.
    ürün elime geçti hocam almayı düşünürsen akşam inceleme yazısı yazayım
  • 12-11-2013, 19:55:52
    #42
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün elime geçti hocam almayı düşünürsen akşam inceleme yazısı yazayım
    Çok iyi olur üstad o elinizde ki ürün ve http://www.pcdepo.com/asus-x550vc-xo...urun10794.html bu laptop arasında kaldım. Elinizde ki üründe ekran kartı olarak 740m var galiba asustan tek üstün özelliği bu. Sizden yorumunuzu bekliyorum
  • 12-11-2013, 21:38:13
    #43
    Googital.com
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi olur üstad o elinizde ki ürün ve http://www.pcdepo.com/asus-x550vc-xo...urun10794.html bu laptop arasında kaldım. Elinizde ki üründe ekran kartı olarak 740m var galiba asustan tek üstün özelliği bu. Sizden yorumunuzu bekliyorum
    Hocam Öncelikle kasası klavyesi falan çok iyi.

    Yanlış yazmayı minimuma dusurmusler resimlerden bakarsan.

    Dizayn olarak beğendim.

    Kirlendiginde falan kolay temizlenir.

    Bataryası kasaya gömülüymüs.

    Aynı şekilde klavyesi de kasaya gömülü sanırım vida vs göremedim.

    Performansı hızı vs. gayet iyi ben memnun kaldım.

    Derecelendirme yaptım W7 x64 ile 5.9 puan verdi.

    Suan aklıma bunlar geldi.

    Yalnız driver cd'si olarak bana Windows 8 in driver cdsini yolladilar.

    Tek tek lenovo sitesinden indirmek zorunda kaldım yaklaşık 10 civarı driverini.

    Bunun haricinde sormak istedigin bişey varsa cevapliyayim.

    foto: http://o1311.hizliresim.com/1h/d/uh2pr.jpg

    -----------------------
    Tapatalk ile gönderildi.
  • 13-11-2013, 00:16:35
    #44
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Öncelikle kasası klavyesi falan çok iyi.

    Yanlış yazmayı minimuma dusurmusler resimlerden bakarsan.

    Dizayn olarak beğendim.

    Kirlendiginde falan kolay temizlenir.

    Bataryası kasaya gömülüymüs.

    Aynı şekilde klavyesi de kasaya gömülü sanırım vida vs göremedim.

    Performansı hızı vs. gayet iyi ben memnun kaldım.

    Derecelendirme yaptım W7 x64 ile 5.9 puan verdi.

    Suan aklıma bunlar geldi.

    Yalnız driver cd'si olarak bana Windows 8 in driver cdsini yolladilar.

    Tek tek lenovo sitesinden indirmek zorunda kaldım yaklaşık 10 civarı driverini.

    Bunun haricinde sormak istedigin bişey varsa cevapliyayim.

    foto: http://o1311.hizliresim.com/1h/d/uh2pr.jpg

    -----------------------
    Tapatalk ile gönderildi.
    Eyvallah usta sağolasın.Hayırlı uğurlu olsun bu arada.