NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad ürün eline geçtikten sonra bir yorum yapar mısın performansı vs nasıl ? Ben sadece programlama amaçlı kullanacağım. Büyük ihtimalle üzerine ubuntu kuracağım.
Tamamdır hocam P.tesi, Salı gelir gozlemlerimi paylaşırım.

-----------------------
Tapatalk ile gönderildi.