NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi olur üstad o elinizde ki ürün ve http://www.pcdepo.com/asus-x550vc-xo...urun10794.html bu laptop arasında kaldım. Elinizde ki üründe ekran kartı olarak 740m var galiba asustan tek üstün özelliği bu. Sizden yorumunuzu bekliyorum
Hocam Öncelikle kasası klavyesi falan çok iyi.

Yanlış yazmayı minimuma dusurmusler resimlerden bakarsan.

Dizayn olarak beğendim.

Kirlendiginde falan kolay temizlenir.

Bataryası kasaya gömülüymüs.

Aynı şekilde klavyesi de kasaya gömülü sanırım vida vs göremedim.

Performansı hızı vs. gayet iyi ben memnun kaldım.

Derecelendirme yaptım W7 x64 ile 5.9 puan verdi.

Suan aklıma bunlar geldi.

Yalnız driver cd'si olarak bana Windows 8 in driver cdsini yolladilar.

Tek tek lenovo sitesinden indirmek zorunda kaldım yaklaşık 10 civarı driverini.

Bunun haricinde sormak istedigin bişey varsa cevapliyayim.

foto: http://o1311.hizliresim.com/1h/d/uh2pr.jpg

-----------------------
Tapatalk ile gönderildi.