NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad ürün eline geçtikten sonra bir yorum yapar mısın performansı vs nasıl ? Ben sadece programlama amaçlı kullanacağım. Büyük ihtimalle üzerine ubuntu kuracağım.
ürün elime geçti hocam almayı düşünürsen akşam inceleme yazısı yazayım