• 12-11-2013, 17:19:15
    #37
    Yapılara fazla takılmamak gerekir.Kimse kusura bakmasında dünyanın neresinde var;
    Boğaz'ın o kokusu,İzmir'de kordondaki o canlılık veya ne bilim turizm bölgelerimiz say say bitmez valla..
  • 12-11-2013, 17:37:12
    #38
    Türkiye haric diğer yerler gerçekten imrendirilecek cinsten adamlara helal olsun bende Türkiyemi öyle isterdim ama sadece İstanbul Ankara İzmir açısından bakmayın Karadenizde çok güzel yerler var..
  • 12-11-2013, 17:46:25
    #39
    nerde en dandik fotoğraf var onu koymuşşun türkiyedede güzel yerler var

    bak buda istanbul




    buda

  • 12-11-2013, 18:01:33
    #40
    Üyeliği durduruldu
    resimlerdeki bir çok şehre gitmiş biri olarak, ortak noktalarını söylemek gerekirse şehirleşme mantığının ve blok düzenine geçmiş olmalarıydı. adamlarda cadde isimleri bile numaralı kaybolmak için gerizekalı olmak gerekiyor. bizim en büyük sorunumuz düzensiz ve çarpık yerleşme. bunun haricinde görsel olarak yapılardaki farklılıklar pek bir şey ifade etmemekte. çevremizde gözlemlemediğiniz tarzda yapıları fotoğraflarda veya canlı olarak gördüğümüzde çok hoşumuza gider beğeniriz, tıpkı yabancıların türkiyede gezerek ülkemizi beğenmesi gibi. farklılıklar dünyaya renk katandır. bu yüzden her şehirin kendi canı, kanı ve ahengi vardır. bizde de var ama düzgün yerleşim yok.
  • 12-11-2013, 18:06:28
    #41
    Madalyon bile iki yüzlüdür hiçbir şey göründüğü gibi değildir.Özellikle new york'un arka sokakları.
  • 12-11-2013, 18:10:40
    #42
    şehirleşme şehir planlaması ile alakalı bir durum. çok gelişme veya az gelişmişlikle pek alakalı değil.
  • 12-11-2013, 18:47:28
    #43
    Biz gelişmekte olan bir ülkeyiz onların ekonomik durumuyla bir mi?Onların ürettiği bir ton şey var adamlar zamanında temel atmışlar ülkeleri için.Ayrıca Türkiye'dede çok güzel yerler var sende gelmişsin en kötü yerini çekmişsin.Kötü resim çekersen kötü manzara çekersen kötü durur
  • 12-11-2013, 22:24:41
    #44
    O gelişmiş binalarada gerek yok St.Petersburg kadar olsak yeter



    Bu arada o şehirler bizim Hatay'a göre gelişmiş
  • 12-11-2013, 22:36:29
    #45
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milliyetcilik yapmanın anlamı yok , türkiye 100 yıl geriden geliyor. Durmak yok yola devam
    türkiye 100 yıl geriden geliyor demi

    bundan 20 yıl önce 500 yıl gerideydik ekmek yoktu gaz yoktu tüp kuyruğuna giriyordun tüp.

    2000 krizini hatırla sonra 100 yıl geriden geliyoruz de.

    birşeyden haberiniz yok burda konuşuyorsunuz