Biz gelişmekte olan bir ülkeyiz onların ekonomik durumuyla bir mi?Onların ürettiği bir ton şey var adamlar zamanında temel atmışlar ülkeleri için.Ayrıca Türkiye'dede çok güzel yerler var sende gelmişsin en kötü yerini çekmişsin.Kötü resim çekersen kötü manzara çekersen kötü durur