resimlerdeki bir çok şehre gitmiş biri olarak, ortak noktalarını söylemek gerekirse şehirleşme mantığının ve blok düzenine geçmiş olmalarıydı. adamlarda cadde isimleri bile numaralı kaybolmak için gerizekalı olmak gerekiyor. bizim en büyük sorunumuz düzensiz ve çarpık yerleşme. bunun haricinde görsel olarak yapılardaki farklılıklar pek bir şey ifade etmemekte. çevremizde gözlemlemediğiniz tarzda yapıları fotoğraflarda veya canlı olarak gördüğümüzde çok hoşumuza gider beğeniriz, tıpkı yabancıların türkiyede gezerek ülkemizi beğenmesi gibi. farklılıklar dünyaya renk katandır. bu yüzden her şehirin kendi canı, kanı ve ahengi vardır. bizde de var ama düzgün yerleşim yok.