Bizmi Geliştik, Onlar Mı?
51
●5.954
- 28-10-2013, 12:16:12Yok be ne kadar güzel resim eklerseniz ekleyin. Ülkemizin hali ortada. Çok kasmaya gerek yok
Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre. İnsan ilişkileri, saygı, toplumsal bilinç, tüketici bilinci, görgü vs çocuk yetiştirmek, eğitim, kültürel aktiviteler falan derken saysak bitmez. Bizim ilerlememiz için 3-5 nesil yok olacak, Yeni gelen nesil de bu şekilde yetişmiş olacak. Yoksa Türkiye rüyası hiç gerçek olmaz. Amerikan rüyasına da nedense hep imrenmişimdir
O düzenli sokaklar, çift katlı evler falan insanın aklını çeliyor
- 28-10-2013, 13:15:56""Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre.""Hem Gelişip Hem Gelişemeyen Bir Ülke Nasıl Olur Açıklayabilirmisin Teknoteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2013, 13:36:08Genel tanımlama bu yönde, sözde ekle başına anlarsın
Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-10-2013, 13:37:53Gelişmekte olan ülke tanımı şişirilme bir kendini kandırmakdan başka hiç birşeye yaramayan bir terimdir.Temelde gelişmiş ve gelişmemiş ülkeler vardır.Gelişmemişlerin hepsi gelişmekte olan terimini kullanırMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre. İnsan ilişkileri, saygı, toplumsal bilinç, tüketici bilinci, görgü vs çocuk yetiştirmek, eğitim, kültürel aktiviteler falan derken saysak bitmez. Bizim ilerlememiz için 3-5 nesil yok olacak, Yeni gelen nesil de bu şekilde yetişmiş olacak. Yoksa Türkiye rüyası hiç gerçek olmaz. Amerikan rüyasına da nedense hep imrenmişimdir
O düzenli sokaklar, çift katlı evler falan insanın aklını çeliyor 
