• 28-10-2013, 11:40:22
    #19
    Türkiye'den daha kötü onlarca ülke vardır, şükretmek gerek
  • 28-10-2013, 11:42:22
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar gökyüzünü bıraktı yerin dibine doğru gitmeye başlıcak. Biz halen daha....
  • 28-10-2013, 12:16:12
    #21
    Yok be ne kadar güzel resim eklerseniz ekleyin. Ülkemizin hali ortada. Çok kasmaya gerek yok Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre. İnsan ilişkileri, saygı, toplumsal bilinç, tüketici bilinci, görgü vs çocuk yetiştirmek, eğitim, kültürel aktiviteler falan derken saysak bitmez. Bizim ilerlememiz için 3-5 nesil yok olacak, Yeni gelen nesil de bu şekilde yetişmiş olacak. Yoksa Türkiye rüyası hiç gerçek olmaz. Amerikan rüyasına da nedense hep imrenmişimdir O düzenli sokaklar, çift katlı evler falan insanın aklını çeliyor
  • 28-10-2013, 13:15:56
    #22
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be ne kadar güzel resim eklerseniz ekleyin. Ülkemizin hali ortada. Çok kasmaya gerek yok Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre. İnsan ilişkileri, saygı, toplumsal bilinç, tüketici bilinci, görgü vs çocuk yetiştirmek, eğitim, kültürel aktiviteler falan derken saysak bitmez. Bizim ilerlememiz için 3-5 nesil yok olacak, Yeni gelen nesil de bu şekilde yetişmiş olacak. Yoksa Türkiye rüyası hiç gerçek olmaz. Amerikan rüyasına da nedense hep imrenmişimdir O düzenli sokaklar, çift katlı evler falan insanın aklını çeliyor
    ""Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre.""Hem Gelişip Hem Gelişemeyen Bir Ülke Nasıl Olur Açıklayabilirmisin Tekno
  • 28-10-2013, 13:36:08
    #23
    Genel tanımlama bu yönde, sözde ekle başına anlarsın
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ""Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre.""Hem Gelişip Hem Gelişemeyen Bir Ülke Nasıl Olur Açıklayabilirmisin Tekno
  • 28-10-2013, 13:37:53
    #24
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ""Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre.""Hem Gelişip Hem Gelişemeyen Bir Ülke Nasıl Olur Açıklayabilirmisin Tekno
    Gelişmekte olan ülke tanımı şişirilme bir kendini kandırmakdan başka hiç birşeye yaramayan bir terimdir.Temelde gelişmiş ve gelişmemiş ülkeler vardır.Gelişmemişlerin hepsi gelişmekte olan terimini kullanır
  • 28-10-2013, 13:41:36
    #25
    Güzel taraflarını ekliyelim

  • 28-10-2013, 13:53:20
    #26
    İSTANBUL



    Açı farkıdır belki de ?
  • 28-10-2013, 14:41:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Istanbul izmir ankara bu üçü olmasa ülke iflas bayrgini çekmişti ya da kendi kaynaklarimizi kullanmayi öğrenip gelismis ulke olurduk.