Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
""Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre.""Hem Gelişip Hem Gelişemeyen Bir Ülke Nasıl Olur Açıklayabilirmisin Tekno
Gelişmekte olan ülke tanımı şişirilme bir kendini kandırmakdan başka hiç birşeye yaramayan bir terimdir.Temelde gelişmiş ve gelişmemiş ülkeler vardır.Gelişmemişlerin hepsi gelişmekte olan terimini kullanır