Yok be ne kadar güzel resim eklerseniz ekleyin. Ülkemizin hali ortada. Çok kasmaya gerek yok

Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre. İnsan ilişkileri, saygı, toplumsal bilinç, tüketici bilinci, görgü vs çocuk yetiştirmek, eğitim, kültürel aktiviteler falan derken saysak bitmez. Bizim ilerlememiz için 3-5 nesil yok olacak, Yeni gelen nesil de bu şekilde yetişmiş olacak. Yoksa Türkiye rüyası hiç gerçek olmaz. Amerikan rüyasına da nedense hep imrenmişimdir

O düzenli sokaklar, çift katlı evler falan insanın aklını çeliyor
""
Gelişmekte olan bir ülkeyiz ama gelişeceğimiz falan yok bana göre.""Hem Gelişip Hem Gelişemeyen Bir Ülke Nasıl Olur Açıklayabilirmisin Tekno