Nickimin İlk harfini büyük yapmak ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nickimin İlk harfini büyük yapmak ?
5
●
494
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Nickimin İlk harfini büyük yapmak ?
26-10-2013, 20:11:45
#1
kosigin
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar r10da kosigin olan adımı Kosigin nasıl yaparız bilgisi olan varmı ?
26-10-2013, 20:18:15
#2
on2
Aynen bnde yapmak istiyorum
26-10-2013, 20:30:43
#3
Srdr
Üyeliği durduruldu
nick değiştirmeye girer bu olay oda 500 tl gibi bir ücretti hatırladıgım kadarıyla
26-10-2013, 20:35:30
#4
on2
Srdr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nick değiştirmeye girer bu olay oda 500 tl gibi bir ücretti hatırladıgım kadarıyla
Komple değiştirme 500
Bir harfi büyütecek oda hakkımızdır
26-10-2013, 20:36:39
#5
Srdr
Üyeliği durduruldu
on2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Komple değiştirme 500
Bir harfi büyütecek oda hakkımızdır
Bi 100 tl olur o zaman
26-10-2013, 20:58:50
#6
ComPuter_DoctoR
fiş almazsak kaça olur
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler