• 26-10-2013, 20:11:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar r10da kosigin olan adımı Kosigin nasıl yaparız bilgisi olan varmı ?
  • 26-10-2013, 20:18:15
    #2
    Aynen bnde yapmak istiyorum
  • 26-10-2013, 20:30:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nick değiştirmeye girer bu olay oda 500 tl gibi bir ücretti hatırladıgım kadarıyla
  • 26-10-2013, 20:35:30
    #4
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nick değiştirmeye girer bu olay oda 500 tl gibi bir ücretti hatırladıgım kadarıyla
    Komple değiştirme 500

    Bir harfi büyütecek oda hakkımızdır
  • 26-10-2013, 20:36:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komple değiştirme 500

    Bir harfi büyütecek oda hakkımızdır
    Bi 100 tl olur o zaman
  • 26-10-2013, 20:58:50
    #6
    fiş almazsak kaça olur