Konu
Nickimin İlk harfini büyük yapmak ?
26-10-2013, 20:11:45
#1
kosigin
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar r10da kosigin olan adımı Kosigin nasıl yaparız bilgisi olan varmı ?