Windows 8 oturum açma şifresi unuttum
4
●1.326
- 23-10-2013, 22:59:30selam arkadaslar dun gece pcmin sifresini degistirmistim suan unuttum giremiyorum pcye.Parola ip ucuda sifreyle alakali degil.Format atmadan bunu cozebilecegim bir yol var midir? Win7 de yapiyordum bi programla oluyordu ama win8 de olmuyor sanirim.Hesabin microsoft veya yerel hesap oldugunuda bilmiyorum.
- 23-10-2013, 23:31:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hesaba Giriş Yaparken xxx@hotmail.com adresi ilemi gırıyorsunu yok kullanıcı olarakmı?Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2013, 23:39:29Hocam nette parola sıfırlama bootları var indirip usbye kurun çok basit bir şekilde halloluyor 1 hafta önce patronun bilgisayarında yaptım 5 dk sürmedi.Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 24-10-2013, 00:43:15hocam iste normal bildigimiz pc acilinca sifre giriyorum.mail ile degilsercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sana zahmet link atar misin? telde oldugum icin arama firsatim yokcelalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle