• 23-10-2013, 22:59:30
    #1
    selam arkadaslar dun gece pcmin sifresini degistirmistim suan unuttum giremiyorum pcye.Parola ip ucuda sifreyle alakali degil.Format atmadan bunu cozebilecegim bir yol var midir? Win7 de yapiyordum bi programla oluyordu ama win8 de olmuyor sanirim.Hesabin microsoft veya yerel hesap oldugunuda bilmiyorum.
  • 23-10-2013, 23:31:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaslar dun gece pcmin sifresini degistirmistim suan unuttum giremiyorum pcye.Parola ip ucuda sifreyle alakali degil.Format atmadan bunu cozebilecegim bir yol var midir? Win7 de yapiyordum bi programla oluyordu ama win8 de olmuyor sanirim.Hesabin microsoft veya yerel hesap oldugunuda bilmiyorum.
    Hesaba Giriş Yaparken xxx@hotmail.com adresi ilemi gırıyorsunu yok kullanıcı olarakmı?
  • 23-10-2013, 23:39:29
    #3
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaslar dun gece pcmin sifresini degistirmistim suan unuttum giremiyorum pcye.Parola ip ucuda sifreyle alakali degil.Format atmadan bunu cozebilecegim bir yol var midir? Win7 de yapiyordum bi programla oluyordu ama win8 de olmuyor sanirim.Hesabin microsoft veya yerel hesap oldugunuda bilmiyorum.
    Hocam nette parola sıfırlama bootları var indirip usbye kurun çok basit bir şekilde halloluyor 1 hafta önce patronun bilgisayarında yaptım 5 dk sürmedi.

    LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 24-10-2013, 00:43:15
    #4
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaba Giriş Yaparken xxx@hotmail.com adresi ilemi gırıyorsunu yok kullanıcı olarakmı?
    hocam iste normal bildigimiz pc acilinca sifre giriyorum.mail ile degil





    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nette parola sıfırlama bootları var indirip usbye kurun çok basit bir şekilde halloluyor 1 hafta önce patronun bilgisayarında yaptım 5 dk sürmedi.

    LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    hocam sana zahmet link atar misin? telde oldugum icin arama firsatim yok
  • 24-10-2013, 00:52:45
    #5
    http://www.pcloginnow.com/ Buraki program ile yapabilirsin