Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam arkadaslar dun gece pcmin sifresini degistirmistim suan unuttum giremiyorum pcye.Parola ip ucuda sifreyle alakali degil.Format atmadan bunu cozebilecegim bir yol var midir? Win7 de yapiyordum bi programla oluyordu ama win8 de olmuyor sanirim.Hesabin microsoft veya yerel hesap oldugunuda bilmiyorum.
Hesaba Giriş Yaparken xxx@hotmail.com adresi ilemi gırıyorsunu yok kullanıcı olarakmı?