Hesaba Giriş Yaparken
xxx@hotmail.com adresi ilemi gırıyorsunu yok kullanıcı olarakmı?
hocam iste normal bildigimiz pc acilinca sifre giriyorum.mail ile degil
Hocam nette parola sıfırlama bootları var indirip usbye kurun çok basit bir şekilde halloluyor 1 hafta önce patronun bilgisayarında yaptım 5 dk sürmedi.
LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
hocam sana zahmet link atar misin? telde oldugum icin arama firsatim yok