sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaba Giriş Yaparken xxx@hotmail.com adresi ilemi gırıyorsunu yok kullanıcı olarakmı?
hocam iste normal bildigimiz pc acilinca sifre giriyorum.mail ile degil





celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nette parola sıfırlama bootları var indirip usbye kurun çok basit bir şekilde halloluyor 1 hafta önce patronun bilgisayarında yaptım 5 dk sürmedi.

LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
hocam sana zahmet link atar misin? telde oldugum icin arama firsatim yok