• 21-10-2013, 00:03:23
    #1
    Bilgisayarin interneti birden bire asiri derecede yavasladi ama wifiden telefondan gayet hizli bir sekilde giriyorum. Soyle bir durumda var chromedn hic giremiyorum, internet explorerden giriyorum oda yavas ama chrome hic girmiyor. Bilgisayarada format attim hala ayni kasaya modeme vurmaktan biktim kiricam az kaldi sinirden.
    Internetle alakali bir durum olsa telefondanda girmez degilmi ?
  • 21-10-2013, 00:06:57
    #2
    Bir kaç önerim olucak

    1.Modem kapatıp açın akabinde resetleyin.
    2.Bir laptop bulun ethernet kablosunu takın internetin hızını deneyin.
    3.Virüs ihtimaline karşı format attım diyorsunuz ama iki sürücününde temiz olduğundan emin olun (2 veya daha fazla yerel sürücü olduğunu varsayalım)
    4.Eğer başka bir bilgisayarda internete sorunsuz giriliyorsa başka bir ethernet kartı denersiniz.
  • 21-10-2013, 00:12:12
    #3
    Modeme resette attım hala aynı laptop yok deneyemiyorum malesef :s hem cye hem dye formatta attım gece gece hey Allahım.
  • 21-10-2013, 00:18:18
    #4
    Ethernet girişi anakart ile bütünleşik mi kullanıyorsunuz yoksa ayrı birşey mi taktınız ?
  • 21-10-2013, 00:19:42
    #5
    Etnerhet girişinin anakartta olup olmadığını sordunuz yanlış anladıysam. Evet anakartta yani farklı birşey yapmadım hiç birden bire oldu
  • 21-10-2013, 00:25:21
    #6
    sorun chormede bence, moziyi dene
  • 21-10-2013, 00:32:02
    #7
    anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etnerhet girişinin anakartta olup olmadığını sordunuz yanlış anladıysam. Evet anakartta yani farklı birşey yapmadım hiç birden bire oldu
    Anladım hocam bazen harici ethernet kartlarında problem oluşabiliyor ondan sordum..

    Format attığınız halde geçmemesi baya garip..

    Şimdi biraz beyin fırtınası yapalım..

    İlk önce hocam hem bilgisayardan, hemde telefondan bir hız testi yapıp burada bizi bilgilendirirmisiniz..

    Ona göre çözüm yolları arıyalım
  • 21-10-2013, 00:33:44
    #8
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam bazen harici ethernet kartlarında problem oluşabiliyor ondan sordum..

    Format attığınız halde geçmemesi baya garip..

    Şimdi biraz beyin fırtınası yapalım..

    İlk önce hocam hem bilgisayardan, hemde telefondan bir hız testi yapıp burada bizi bilgilendirirmisiniz..

    Ona göre çözüm yolları arıyalım
    Dostum ilgin için çok teşekkür ederim şuan kendiliğinden düzeldi yoksa atacaktım kafayı kasaya
  • 21-10-2013, 00:41:39
    #9
    anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ilgin için çok teşekkür ederim şuan kendiliğinden düzeldi yoksa atacaktım kafayı kasaya
    Sorunun hallolmasına sevindim geçmiş olsun