Bilgisayarin interneti birden bire asiri derecede yavasladi ama wifiden telefondan gayet hizli bir sekilde giriyorum. Soyle bir durumda var chromedn hic giremiyorum, internet explorerden giriyorum oda yavas ama chrome hic girmiyor. Bilgisayarada format attim hala ayni kasaya modeme vurmaktan biktim kiricam az kaldi sinirden.
Internetle alakali bir durum olsa telefondanda girmez degilmi ?