anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etnerhet girişinin anakartta olup olmadığını sordunuz yanlış anladıysam. Evet anakartta yani farklı birşey yapmadım hiç birden bire oldu
Anladım hocam bazen harici ethernet kartlarında problem oluşabiliyor ondan sordum..

Format attığınız halde geçmemesi baya garip..

Şimdi biraz beyin fırtınası yapalım..

İlk önce hocam hem bilgisayardan, hemde telefondan bir hız testi yapıp burada bizi bilgilendirirmisiniz..

Ona göre çözüm yolları arıyalım