• 20-10-2013, 11:00:49
    #19
    Onursal Üye
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avuç terlemesi bende de var Yalnız değilmişim ne çok müzdarip varmış bu illetten

    Bendede var herkes desifre oldu
  • 20-10-2013, 11:08:00
    #20
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede var herkes desifre oldu
    Yok mu kulübümüze başka katılmak isteyenn Dernek mi kursak ne yapsak
  • 20-10-2013, 11:12:43
    #21
    Bende terleme ve üşüme yok ben mi anormalim acaba?
  • 20-10-2013, 11:52:02
    #22
    Bende de var o uzun zamandır. Masada olunca elim kalp hizasına dayanıyor, o yüzden muhtemelen kan pompalanmıyor oraya. Şimdi yatağa geçtim, haliyle elim masadaki kadar üşümüyor.

    + Bu sayede sol elle mouse kullanmaya alıştırıyorum kendimi.
  • 20-10-2013, 11:55:58
    #23
    Bendede var. Sürekli elime üflüyorum ısınmak icin, kendimi balici gibi hissediyorum
  • 20-10-2013, 11:58:25
    #24
    Aynen benimki de buz gibi
  • 20-10-2013, 12:22:58
    #25
    benim ayak parmak uçlarıyla eller buz gibi ama yani soğuk olduğunu hissetmiyorum
  • 20-10-2013, 15:33:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben benim sağ elim buz gibi hatta üşüyor elim diyorum, siz hepiniz bana, benim ellerim terliyor diyorsunuz...

    Sanırım bu sağ el üşümesi bir bilgisayar hastalığı
  • 20-10-2013, 17:26:46
    #27
    Bende her iki elde öyle