Sağ elim sürekli üşüyor ve buz gibi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sağ elim sürekli üşüyor ve buz gibi
33
●
7.450
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sağ elim sürekli üşüyor ve buz gibi
1
2
3
4
20-10-2013, 11:00:49
#19
EftalBulut
Onursal Üye
By_vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avuç terlemesi bende de var
Yalnız değilmişim ne çok müzdarip varmış bu illetten
Bendede var herkes desifre oldu
20-10-2013, 11:08:00
#20
Syntax
EftalBulut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede var herkes desifre oldu
Yok mu kulübümüze başka katılmak isteyenn
Dernek mi kursak ne yapsak
20-10-2013, 11:12:43
#21
musevvid
Bende terleme ve üşüme yok ben mi anormalim acaba?
20-10-2013, 11:52:02
#22
MemHT
Bende de var o uzun zamandır. Masada olunca elim kalp hizasına dayanıyor, o yüzden muhtemelen kan pompalanmıyor oraya. Şimdi yatağa geçtim, haliyle elim masadaki kadar üşümüyor.
+ Bu sayede sol elle mouse kullanmaya alıştırıyorum kendimi.
20-10-2013, 11:55:58
#23
AzizTR
Bendede var. Sürekli elime üflüyorum ısınmak icin, kendimi balici gibi hissediyorum
20-10-2013, 11:58:25
#24
MahmutCan
Aynen benimki de buz gibi
20-10-2013, 12:22:58
#25
umit99
benim ayak parmak uçlarıyla eller buz gibi ama yani soğuk olduğunu hissetmiyorum
20-10-2013, 15:33:33
#26
SonKralice
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar ben benim sağ elim buz gibi hatta üşüyor elim diyorum, siz hepiniz bana, benim ellerim terliyor diyorsunuz...
Sanırım bu sağ el üşümesi bir bilgisayar hastalığı
20-10-2013, 17:26:46
#27
Antocio
Bende her iki elde öyle
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler