• 20-10-2013, 17:48:34
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuyu okuyunca her iki elimi siktim benimki de buz gibi
  • 20-10-2013, 19:48:49
    #29
    Kalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayaklardada var mı hocam ?
    Aynen hocam benim hem ayak hem el terliyor nasıl geçecek o ya
  • 20-10-2013, 19:56:57
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yugocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam benim hem ayak hem el terliyor nasıl geçecek o ya
    içimizden birini doktora yollayıp öğrenmek lazım
  • 20-10-2013, 20:00:54
    #31
    Kalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içimizden birini doktora yollayıp öğrenmek lazım
    Aynen ama doktor gülmesin bide bize, bunu için doktoramı gelinir falan der bide
  • 20-10-2013, 20:11:37
    #32
    Kalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim 2 elimde terliyo keşke soğuk olsa
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dert bendede var yaz kış fark etmiyor

    LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de var terleme olayı bi çözüm yolu biliyor musun hocam?
    enngerek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende de var ayak ve ellerde
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avuç terlemesi bende de var Yalnız değilmişim ne çok müzdarip varmış bu illetten
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede var herkes desifre oldu
    yugocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam benim hem ayak hem el terliyor nasıl geçecek o ya
    Bendede var arkadaşlar. yaz kış farketmiyor insanlarla tokalaşmaya cekiniyorum resmen....
  • 21-10-2013, 05:40:13
    #33
    Cozumu basit aslinda bu tarz usumeler kanin az olmasindan veya oraya ulasamamsindan kaynaklaniyor.

    Kan az ise hergun biraz kirmizi uzum ve pekmez ile bu sorun asabilirsiniz.

    Pad 7208HD üzerinde Tapatalk ile gönderildi
  • 21-10-2013, 09:50:32
    #34
    Üyeliği durduruldu
    sağ el hep mausta normel karşılamak lazım
    hareket ettirdiğimiz mi var ?
    Kan akışı olmuyor normal.