Bende de var o uzun zamandır. Masada olunca elim kalp hizasına dayanıyor, o yüzden muhtemelen kan pompalanmıyor oraya. Şimdi yatağa geçtim, haliyle elim masadaki kadar üşümüyor.

+ Bu sayede sol elle mouse kullanmaya alıştırıyorum kendimi.