Konu
Sağ elim sürekli üşüyor ve buz gibi
20-10-2013, 11:52:02
#22
MemHT
Bende de var o uzun zamandır. Masada olunca elim kalp hizasına dayanıyor, o yüzden muhtemelen kan pompalanmıyor oraya. Şimdi yatağa geçtim, haliyle elim masadaki kadar üşümüyor.
+ Bu sayede sol elle mouse kullanmaya alıştırıyorum kendimi.