• 15-10-2013, 21:59:55
    #1
    Arkadaşlar Cüzdanımı Kaybettim ..

    İçinde Ehliyet ve kimlik de vardı banka kartlarını durdurdum yeni kart yollayacaklar

    Fakat ehliyeti ve kimliği yeniden cikartmam gerekiyor..

    karakola gitim ve " KAYIP EŞYA FORMU " doldurdum , memur bey o kağıt ile Kaymakamlıktan kimliği para vermeden cikartabileceğimi söyledi , dogrumudur ?

    Ehliyet için ne kadar para vericem ne yapmam gerek vs..
    Ne yapmam gerektiğini söyleyebilirmisniz
  • 15-10-2013, 22:03:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam kimlik kaybında gazeteye ilan vermeniz ve belli bir ücret vermeniz gerekiyor diye biliyorum 3-4 yıl önce 50 tl civarı birşeydi
    para vermeden kimlik çıkartılması için çalınması gerekli
  • 15-10-2013, 22:21:45
    #3
    Polise özellikle belirttim ama bu kagitla para vermezsin dediler:S
  • 15-10-2013, 23:03:02
    #4
    Annemin kimliği kaybolmuştu, bilmiyorum polise gittiler mi gitmediler mi. 70 TL ile almıştı yenisini. Gazeteye ilan verdi vermedi bilmiyorum. Tek bildiğim 70 TL verdiği
  • 15-10-2013, 23:06:10
    #5
    kaybettım deme sakın çaldırdım de git karakoldan kagıt al dedikleri gibi ver kaymakama bedavaya çıksın
  • 16-10-2013, 00:02:26
    #6
    Gazeteye ilan işi kalkmıştı sanırım en son.
  • 16-10-2013, 00:05:42
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimlik için para vermeden halledebilirsiniz belkide ehliyet işi içinde 101 lira ödenmesi gerekiyor diye biliyom tekrardan çıkarmak için.
  • 16-10-2013, 00:07:34
    #8
    İşleyiş değişmediyse, kaybolan ehliyet ve kimliğinin geçersiz olduğunu ilan eden bir ilan vermen gerekli, bu ilanı verdikten sonra nüfus müdürlüğünden ücret karşılığı kimliği alırsın, emniyet harç ücreti ödeyerek kimliğinle gidip ehliyeti alırsın. Ehliyetin tutarı 105 TL civarı olması gerek hocam.