hocam kimlik kaybında gazeteye ilan vermeniz ve belli bir ücret vermeniz gerekiyor diye biliyorum 3-4 yıl önce 50 tl civarı birşeydi
para vermeden kimlik çıkartılması için çalınması gerekli