Arkadaşlar Cüzdanımı Kaybettim ..

İçinde Ehliyet ve kimlik de vardı banka kartlarını durdurdum yeni kart yollayacaklar

Fakat ehliyeti ve kimliği yeniden cikartmam gerekiyor..

karakola gitim ve " KAYIP EŞYA FORMU " doldurdum , memur bey o kağıt ile Kaymakamlıktan kimliği para vermeden cikartabileceğimi söyledi , dogrumudur ?

Ehliyet için ne kadar para vericem ne yapmam gerek vs..
Ne yapmam gerektiğini söyleyebilirmisniz