Merhabalar yarın banka hesabı açmayı düşünüyorum arada lazım oluyor ancak hangi bankadan açtırmalıyım hesap işletim ücreti almayan bankalar felan var mı Bu arada yaşım 18
kuveyttürk öneririm hesap işletim ücreti eft havale parası yok sadece kimlikle gidersen açarlar pazartesi günü gittim 5 dk da hesabımı açıp 10 dk da bankamatik kartımı şubede basıp verdiler daha hızlı banka yok emin olabilirsin
İş Bankası derim ben maaş hesabı olarak açıldı işcep falan var işlemlerimi tek tuşla hallediyorum her yerde atm var atmlerden herşey halledilebiliyor uzun lafın kısası memnunum herşeyden.