• 09-10-2013, 18:05:10
    #1
    Merhabalar yarın banka hesabı açmayı düşünüyorum arada lazım oluyor ancak hangi bankadan açtırmalıyım hesap işletim ücreti almayan bankalar felan var mı
    Bu arada yaşım 18
  • 09-10-2013, 18:14:28
    #2
    enpara tavsiyemdir.
  • 09-10-2013, 18:15:28
    #3
    Kurumsal PLUS
    kuveyttürk öneririm hesap işletim ücreti eft havale parası yok sadece kimlikle gidersen açarlar pazartesi günü gittim 5 dk da hesabımı açıp 10 dk da bankamatik kartımı şubede basıp verdiler daha hızlı banka yok emin olabilirsin
  • 09-10-2013, 18:20:21
    #4
    İş Bankası derim ben maaş hesabı olarak açıldı işcep falan var işlemlerimi tek tuşla hallediyorum her yerde atm var atmlerden herşey halledilebiliyor uzun lafın kısası memnunum herşeyden.

    LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 09-10-2013, 18:55:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    en para havale eft tüm ödemeler ücretsizdir
  • 09-10-2013, 18:59:44
    #6
    Kuveyttürk, ben de ondan açtıracağım kısa sürede. Daha önce kullanmıştım, her şey beleş gibi bir şey
  • 09-10-2013, 19:00:33
    #7
    Ücretli bile olsa en iyisi ziraat bence. Özel bankaların sömürüsüne hayır.

    Havale ücretsiz, EFT 1,5 TL. Atm ise sıkıntı yok, her yerde var.
  • 09-10-2013, 19:25:01
    #8
    kuveyttürk havale/eft , hesap işletim ücreti saçmalığı yok
  • 09-10-2013, 19:34:50
    #9
    Kuveyttürk tek sıkıntısı Karabük de bir tane bile atmsi olmaması gerçekten çok garip