Konu
Banka hesabı açtırmayı düşünüyorum sizce hangisi ?
09-10-2013, 19:00:33
#7
Mahmut.EFE
Ücretli bile olsa en iyisi ziraat bence. Özel bankaların sömürüsüne hayır.
Havale ücretsiz, EFT 1,5 TL. Atm ise sıkıntı yok, her yerde var.