Konu
Banka hesabı açtırmayı düşünüyorum sizce hangisi ?
09-10-2013, 18:20:21
#4
celalyesil
İş Bankası derim ben maaş hesabı olarak açıldı işcep falan var işlemlerimi tek tuşla hallediyorum her yerde atm var atmlerden herşey halledilebiliyor uzun lafın kısası memnunum herşeyden.
LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi