İş Bankası derim ben maaş hesabı olarak açıldı işcep falan var işlemlerimi tek tuşla hallediyorum her yerde atm var atmlerden herşey halledilebiliyor uzun lafın kısası memnunum herşeyden.

LG-P760 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi