• 27-10-2013, 21:22:01
    #91
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla kızın sevgilisi var? Sizde benim onu sevdiğimi bilsin yeter diyosunuz yani??
    Bir durum bu kadar kısa özetlenebilir işte
  • 27-10-2013, 21:25:11
    #92
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir durum bu kadar kısa özetlenebilir işte
    Amasya yakın Yozgat'a arabaya atlayıp geleyim yoksa kızı çıktığı oğlandan ayıralım
  • 27-10-2013, 21:26:03
    #93
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya yakın Yozgat'a arabaya atlayıp geleyim yoksa kızı çıktığı oğlandan ayıralım
    Kavga için değilde ziyaret çin gelirsen çok iyi olur başımla beraber
  • 27-10-2013, 21:37:41
    #94
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kavga için değilde ziyaret çin gelirsen çok iyi olur başımla beraber
    Şaka bi yana düşüncelerinizi herhangi bir karşılık beklemeden söylemeniz iyi olmuş. Belki şuanki arkadaşı ile ciddi birşey düşünmüyordur. İleride farklı şeyler olabilir
  • 28-10-2013, 00:18:48
    #95
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka bi yana düşüncelerinizi herhangi bir karşılık beklemeden söylemeniz iyi olmuş. Belki şuanki arkadaşı ile ciddi birşey düşünmüyordur. İleride farklı şeyler olabilir
    Suan evdeki net kesildi. Mobildeyim internet gelsin cevaplayacagim seni

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 28-10-2013 mesaj 00:18:48 -->-> Daha önceki 27-10-2013 mesaj 22:50:17 --

    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka bi yana düşüncelerinizi herhangi bir karşılık beklemeden söylemeniz iyi olmuş. Belki şuanki arkadaşı ile ciddi birşey düşünmüyordur. İleride farklı şeyler olabilir
    Hocam valla gelsen çok iyi olur ben şaka demiyorum. Benim ne kadar ciddi düşündüğümü benden bir dinlesen kendinden geçersin.
  • 28-10-2013, 14:08:48
    #96
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan evdeki net kesildi. Mobildeyim internet gelsin cevaplayacagim seni

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 28-10-2013 mesaj 00:18:48 -->-> Daha önceki 27-10-2013 mesaj 22:50:17 --



    Hocam valla gelsen çok iyi olur ben şaka demiyorum. Benim ne kadar ciddi düşündüğümü benden bir dinlesen kendinden geçersin.
    İnş yolumuz düşerse
  • 02-11-2013, 23:33:35
    #97
    Bu hafta gelişme yok mu hocam ?
  • 02-11-2013, 23:38:10
    #98
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta gelişme yok mu hocam ?
    Niye yaramı deştin ki ne güzel kendimi iddaya verdim 2 haftadır kafam iyiyidi dikkatimi baska yöne çekmiştim

    Var gelişme var çok güzel gelişmeler var yazacam ilk fırsatta şuan aklıma gelmiyor.
  • 02-11-2013, 23:40:37
    #99
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta gelişme yok mu hocam ?

    Haha koptum.

    Konu diziye dönmüşte haberimiz yokmuş. Başa sarıp izleyim ben de.