Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suan evdeki net kesildi. Mobildeyim internet gelsin cevaplayacagim seni

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 28-10-2013 mesaj 00:18:48 -->-> Daha önceki 27-10-2013 mesaj 22:50:17 --



Hocam valla gelsen çok iyi olur ben şaka demiyorum. Benim ne kadar ciddi düşündüğümü benden bir dinlesen kendinden geçersin.
İnş yolumuz düşerse