Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kavga için değilde ziyaret çin gelirsen çok iyi olur başımla beraber
Şaka bi yana düşüncelerinizi herhangi bir karşılık beklemeden söylemeniz iyi olmuş. Belki şuanki arkadaşı ile ciddi birşey düşünmüyordur. İleride farklı şeyler olabilir