Know adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
istanbulda avukat olan yada samimi tanıdığı olan
12
●861
- 10-10-2013, 18:59:45sadece dava ücreti ödersiniz. davayı nereden açarsanız açın. lakin firmanın bulunduğu ilden açarsanız davanız daha çabuk sonuçlanır.Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2013, 10:34:13ilk 3 ay deneme süresidir. büyük ihtimal beğenmeyip işten çıkardırlar.
orda çalıştığını kanıtlayan belgelerle iş mahkemesine dava açabilirsin.2 aylık kazancını alırsın ve şirkete cezada kesilir.