Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmanın İsmini Editlemeniz daha etik olur. lakin siz ödemenizi almak için direk dava açın. ve maddi manevi tazminat ekleyin. hatta dava dilekçenize mağduriyetinizi sıralayın inanıyorum'ki bu şirketi daha önce hiç bu şekilde davaya veren olmamıştır. hakkınızı ararsanız ve haklıysanız adalet belki topal yürür 1 sene sürer ama mutlaka varacağa yere var ve adalet sizden tarafa olur.
hocam davayı istanbuldanmı açmam gerekiyor. Burdan istanbula gitmek masraf olacak ve tazminat davası açmak için para gerekiyormu