ilk 3 ay deneme süresidir. büyük ihtimal beğenmeyip işten çıkardırlar.
orda çalıştığını kanıtlayan belgelerle iş mahkemesine dava açabilirsin.2 aylık kazancını alırsın ve şirkete cezada kesilir.