- Oyuncular arap atı gibi olmuşlar koşma tuşuna basmaya korkuyorsun.
- Master lig dışındaki oyuncuların modellemesini paintten yapmışlar büyük ihtimal. Yoksa imkansız o kadar kötü olması.
- Saha zemini tam bir fiyasko renklerde hiç canlılık yok.
PES'ciler Hemen Gidip FİFA Alsın
51
●3.337
- 30-09-2013, 13:32:39PES14 bu yıl hayal kırıklığına uğrattı birçok kişiyi.
- 30-09-2013, 14:14:40Bende fifaya donucem sanirim, sizin gibi her sene orjinal aldim ps3um var ama bu sene fifa almayi dsunuyorum
- 30-09-2013, 18:41:09İnanılmaz derece'de kötü olmuş PS1 zamanından beri Konami'nin oyunlarını oynarım ilk defa bu kadar iğrenç bir oyun yaptıklarına şahit oldum 10 dakika'da sinir krizi geçirdim oynarken hemen 2013'e döndüm, Fifa'ya mı özendiler ne yaptılar bilmiyorum ama bu oyunu Konami'nin ekibinin yaptığını düşünmemeye başladım niye bir firma bu kadar oyuncu kaybetmek istesin onuda anlamıyorum açıkcası 2015'e kadar 2013'e devam !
