• 30-09-2013, 13:32:39
    #10
    PES14 bu yıl hayal kırıklığına uğrattı birçok kişiyi.
    • Oyuncular arap atı gibi olmuşlar koşma tuşuna basmaya korkuyorsun.
    • Master lig dışındaki oyuncuların modellemesini paintten yapmışlar büyük ihtimal. Yoksa imkansız o kadar kötü olması.
    • Saha zemini tam bir fiyasko renklerde hiç canlılık yok.
  • 30-09-2013, 13:53:29
    #11
    Hala PES 2013
  • 30-09-2013, 14:14:40
    #12
    Bende fifaya donucem sanirim, sizin gibi her sene orjinal aldim ps3um var ama bu sene fifa almayi dsunuyorum
  • 30-09-2013, 14:16:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    2011den itibren ps3 için fifa açık ara daha iyi. Bilgisayarda hiç oynamadım yorum yapamıyorum
  • 30-09-2013, 14:22:09
    #14
    Fifa 12ye kadar fifadan sasmadim 11 inanilmaz iyiydi.Sonra baktım pes12 super sonra 12 13 öyle gecti fakat fifa 14 süper olmus.Artik forever fifa.Oynanmasi zor pese göre ama alisacagim umarım.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 30-09-2013, 14:50:42
    #15
    Pc fifa orjinal alan olursa pm atsın oynarız


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  • 30-09-2013, 18:31:27
    #16
    @ErkanEkin; ben 2. kez paylaştığınız bu fotoğrafı yorumlayamıyorum ne demek istiyor?
  • 30-09-2013, 18:33:52
    #17
    Ben hiç PES 2014'e bakmadım ama #16'daki resimden herşey anlaşılıyor forever fifa 14
  • 30-09-2013, 18:41:09
    #18
    İnanılmaz derece'de kötü olmuş PS1 zamanından beri Konami'nin oyunlarını oynarım ilk defa bu kadar iğrenç bir oyun yaptıklarına şahit oldum 10 dakika'da sinir krizi geçirdim oynarken hemen 2013'e döndüm, Fifa'ya mı özendiler ne yaptılar bilmiyorum ama bu oyunu Konami'nin ekibinin yaptığını düşünmemeye başladım niye bir firma bu kadar oyuncu kaybetmek istesin onuda anlamıyorum açıkcası 2015'e kadar 2013'e devam !