PES14 bu yıl hayal kırıklığına uğrattı birçok kişiyi.
- Oyuncular arap atı gibi olmuşlar koşma tuşuna basmaya korkuyorsun.
- Master lig dışındaki oyuncuların modellemesini paintten yapmışlar büyük ihtimal. Yoksa imkansız o kadar kötü olması.
- Saha zemini tam bir fiyasko renklerde hiç canlılık yok.