PES14 bu yıl hayal kırıklığına uğrattı birçok kişiyi.
  • Oyuncular arap atı gibi olmuşlar koşma tuşuna basmaya korkuyorsun.
  • Master lig dışındaki oyuncuların modellemesini paintten yapmışlar büyük ihtimal. Yoksa imkansız o kadar kötü olması.
  • Saha zemini tam bir fiyasko renklerde hiç canlılık yok.