Fifa 12ye kadar fifadan sasmadim 11 inanilmaz iyiydi.Sonra baktım pes12 super sonra 12 13 öyle gecti fakat fifa 14 süper olmus.Artik forever fifa.Oynanmasi zor pese göre ama alisacagim umarım.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi