Konu
PES'ciler Hemen Gidip FİFA Alsın
30-09-2013, 14:22:09
#14
BotBeta
Fifa 12ye kadar fifadan sasmadim 11 inanilmaz iyiydi.Sonra baktım pes12 super sonra 12 13 öyle gecti fakat fifa 14 süper olmus.Artik forever fifa.Oynanmasi zor pese göre ama alisacagim umarım.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi