İnanılmaz derece'de kötü olmuş PS1 zamanından beri Konami'nin oyunlarını oynarım ilk defa bu kadar iğrenç bir oyun yaptıklarına şahit oldum 10 dakika'da sinir krizi geçirdim oynarken hemen 2013'e döndüm, Fifa'ya mı özendiler ne yaptılar bilmiyorum ama bu oyunu Konami'nin ekibinin yaptığını düşünmemeye başladım niye bir firma bu kadar oyuncu kaybetmek istesin onuda anlamıyorum açıkcası 2015'e kadar 2013'e devam !