• 21-09-2013, 19:08:31
    #1
    22'sinde yani yarın açık öğretim sınavına girecek arkadaşlar bu sınav ek hak mı
    oluyor ve bu ek hakka sahip olmak için ne gibi kriterlere sahip olmamız gerekiyordu?
  • 21-09-2013, 19:24:43
    #2
    Lise galiba hocam. Bunun için AOL da okumuş olduğunuz dönem sayısı en az 8 olması lazım fakat sınav yarın ama daha önce kayıt olmadıysanız sınava giremezsiniz
  • 21-09-2013, 19:27:31
    #3
    Ek sınav içinmi kayıt olmam gerekiyordu?
    Birde aolda okumuş olduğunuz dönem sayısı derken anlayamadım :/
  • 21-09-2013, 19:29:49
    #4
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek sınav içinmi kayıt olmam gerekiyordu?
    Birde aolda okumuş olduğunuz dönem sayısı derken anlayamadım :/
    Aynen hocam kayıt olmanız gerekiyordu. Dönem sayısı için Öğrenci panelinde Kredi Bilgileri kısmında "Toplam Dönem" sayınızı görebilirsiniz.

    Bende giricektim sınava ama dönem sayım 7 olduğu için giremiyorum
  • 21-09-2013, 19:31:21
    #5
    benimde 8 olmamıştır sanırım ya bilmiyorum ki öğrenci numaramı arıyorum 147 yi açan yok
  • 21-09-2013, 19:34:57
    #6
    Toplam dönemi 8 ve üstünde olanlar girebiliyor hocam. 3 günlük ek sınav kayıt süresi vardı o tarih arasında ek sınav kayıdınızı yaptırmanız gerekiyordu.
  • 21-09-2013, 19:36:59
    #7
    Eskiden 12 krediden az kalan giriyordu şimdi değişmiş sanırım 8 dönem okuyan girebiliyor.
  • 21-09-2013, 19:38:14
    #8
    Dönem olayı çok garip AOL'un. Örgün eğitimde 6 dönem, AOL'da ise 2 dönem okudum ama dönem sayım 7