22'sinde yani yarın açık öğretim sınavına girecek arkadaşlar bu sınav ek hak mı
oluyor ve bu ek hakka sahip olmak için ne gibi kriterlere sahip olmamız gerekiyordu?
Açık öğretim sınavına girecek olanlar bakabilirmi?
7
●343
- 21-09-2013, 19:29:49Aynen hocam kayıt olmanız gerekiyordu. Dönem sayısı için Öğrenci panelinde Kredi Bilgileri kısmında "Toplam Dönem" sayınızı görebilirsiniz.umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende giricektim sınava ama dönem sayım 7 olduğu için giremiyorum
arıyorum 147 yi açan yok