Konu
Açık öğretim sınavına girecek olanlar bakabilirmi?
21-09-2013, 19:08:31
#1
hiciste
22'sinde yani yarın açık öğretim sınavına girecek arkadaşlar bu sınav ek hak mı
oluyor ve bu ek hakka sahip olmak için ne gibi kriterlere sahip olmamız gerekiyordu?