Ek sınav içinmi kayıt olmam gerekiyordu?
Birde aolda okumuş olduğunuz dönem sayısı derken anlayamadım :/
Aynen hocam kayıt olmanız gerekiyordu. Dönem sayısı için Öğrenci panelinde Kredi Bilgileri kısmında "Toplam Dönem" sayınızı görebilirsiniz.
Bende giricektim sınava ama dönem sayım 7 olduğu için giremiyorum