"Behzat Ç Ankara Yanıyor" Beklenen Fragman
6
●504
- 20-09-2013, 11:41:09
- 20-09-2013, 19:56:36Kasım diyorlar idi 1 Kasım direk ne kaldı ki 40 gün sonra gider izleriz çok iyi oldu ergen çıkması fragmanı merakla bekliyordum mayıstan beri. (dizi bitince)
Sinamaya da öyle çok gitmem toplasan 5 kere gitmişimdir bir tanesi de seni kalbime gömdüm idi.
Simdi tekrar giderim bunun için.
Harun 10 lirayı beğenmiyor
Ak baba ise ota vurmuş kendini
sırf ak baba için gidilir ya.
- 20-09-2013, 20:52:21Behzat Ç. gibi gerçekleri gösteren dizileri bu ülkede baskıyla ve iftirayla kapattırıyorlarya helal olsun...
Sırf bunlara inat için bile giderim, destek olurum
Bu arada hayalet kopardı beni 
Şu videoyuda koyalımda belki uykucular uyanır
http://www.youtube.com/watch?v=kK1hHyRZpTM - 21-09-2013, 00:34:36Kara dedelerden sonra sinemaya gitmeme kararı almıştım ama bunun için gidilir
- 21-09-2013, 01:51:52Bu konuda çok haklısınız fakat ülke olarak uzun yılalrdır bu yasakcı zihniyeti cekiyoruz mesela 1920 lerde Kuranın yasaklanması okuyanların fişlenmesi gibi, daha 20 sene öncesine kadar kürtçe kaset bulunduranların hapse girmesi gibi ( kendi arkadasımın babası 8 ay yattı ) bunun gibi olayları maalesef 1920 den bu yana sıklıkla yasıyoruz simdikiler hiç birşey gibi birşey . Hayırlısı beaMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada hayalet kopardı beni 