• 20-09-2013, 11:41:09
    #1
    İzlemek İçin Resme Tıklayın

  • 20-09-2013, 19:38:04
    #2
    Sinemaya gitmeyi sevmem ama bu izlenir sinemada.
  • 20-09-2013, 19:56:36
    #3
    Kasım diyorlar idi 1 Kasım direk ne kaldı ki 40 gün sonra gider izleriz çok iyi oldu ergen çıkması fragmanı merakla bekliyordum mayıstan beri. (dizi bitince)
    Sinamaya da öyle çok gitmem toplasan 5 kere gitmişimdir bir tanesi de seni kalbime gömdüm idi.

    Simdi tekrar giderim bunun için.

    Harun 10 lirayı beğenmiyor
    Ak baba ise ota vurmuş kendini sırf ak baba için gidilir ya.
  • 20-09-2013, 20:44:23
    #4
  • 20-09-2013, 20:52:21
    #5
    Behzat Ç. gibi gerçekleri gösteren dizileri bu ülkede baskıyla ve iftirayla kapattırıyorlarya helal olsun...

    Sırf bunlara inat için bile giderim, destek olurum Bu arada hayalet kopardı beni

    Şu videoyuda koyalımda belki uykucular uyanır


    http://www.youtube.com/watch?v=kK1hHyRZpTM
  • 21-09-2013, 00:34:36
    #6
    Kara dedelerden sonra sinemaya gitmeme kararı almıştım ama bunun için gidilir
  • 21-09-2013, 01:51:52
    #7
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Behzat Ç. gibi gerçekleri gösteren dizileri bu ülkede baskıyla ve iftirayla kapattırıyorlarya helal olsun...

    Sırf bunlara inat için bile giderim, destek olurum Bu arada hayalet kopardı beni

    Şu videoyuda koyalımda belki uykucular uyanır


    http://www.youtube.com/watch?v=kK1hHyRZpTM
    Bu konuda çok haklısınız fakat ülke olarak uzun yılalrdır bu yasakcı zihniyeti cekiyoruz mesela 1920 lerde Kuranın yasaklanması okuyanların fişlenmesi gibi, daha 20 sene öncesine kadar kürtçe kaset bulunduranların hapse girmesi gibi ( kendi arkadasımın babası 8 ay yattı ) bunun gibi olayları maalesef 1920 den bu yana sıklıkla yasıyoruz simdikiler hiç birşey gibi birşey . Hayırlısı bea