Kasım diyorlar idi 1 Kasım direk ne kaldı ki 40 gün sonra gider izleriz çok iyi oldu ergen çıkması fragmanı merakla bekliyordum mayıstan beri. (dizi bitince)
Sinamaya da öyle çok gitmem toplasan 5 kere gitmişimdir bir tanesi de seni kalbime gömdüm idi.

Simdi tekrar giderim bunun için.

Harun 10 lirayı beğenmiyor
Ak baba ise ota vurmuş kendini sırf ak baba için gidilir ya.