Behzat Ç. gibi gerçekleri gösteren dizileri bu ülkede baskıyla ve iftirayla kapattırıyorlarya helal olsun...
Sırf bunlara inat için bile giderim, destek olurum

Bu arada hayalet kopardı beni
Şu videoyuda koyalımda belki uykucular uyanır
http://www.youtube.com/watch?v=kK1hHyRZpTM
Bu konuda çok haklısınız fakat ülke olarak uzun yılalrdır bu yasakcı zihniyeti cekiyoruz mesela 1920 lerde Kuranın yasaklanması okuyanların fişlenmesi gibi, daha 20 sene öncesine kadar kürtçe kaset bulunduranların hapse girmesi gibi ( kendi arkadasımın babası 8 ay yattı ) bunun gibi olayları maalesef 1920 den bu yana sıklıkla yasıyoruz simdikiler hiç birşey gibi birşey . Hayırlısı bea