• 26-10-2013, 23:56:15
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni resimleri ekledim hocam
    İyimiş. Alınabilir aslında Motorsiklet kullanıyordum daha önce ama bikaç kez kaza yapınca bıraktım. Bunla kaza yapsakta pek bişey olmaz sanırım Tabi orasını Allah bilir, durduğu yerde düşüp ölenler var. Ama en azından normal bir motora göre daha az riskli. İşleri toparlayınca düşünebilirim Kazasız belasız kullanırsın inş. hocam..
  • 13-11-2013, 14:57:09
    #38
    Hayırlı olsun dostum ama tek sıkıntı şarj çabuk bitiyor 50 km falan dayanıyor 3saat şarjla ki daha sonradan daha zor şarj olmaya başlıyor çok uyuz bir durum , onu alacağıma honda today alırım hem dengeside daha iyi , az kullanıyorsan ideal ama
  • 13-11-2013, 16:01:32
    #39
    Eskişehirde öğrenciyim, düşünülebilir aslında ancak ben bunu alacağıma gider bir 131 alırım, zevk olsn diye ..
  • 13-11-2013, 16:38:10
    #40
    Eskişehirde bayan bir arkadaş satıyordu buna benzer. Kıza diyemedim ki ben 120 kiloyum beni taşırmı diye "yahu iki kişi ile bayır çıkar mı? " diye sormuştum yok çıkmaz demişti
  • 13-11-2013, 16:42:55
    #41
    ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehirde bayan bir arkadaş satıyordu buna benzer. Kıza diyemedim ki ben 120 kiloyum beni taşırmı diye "yahu iki kişi ile bayır çıkar mı? " diye sormuştum yok çıkmaz demişti
    Koptum resmen
  • 13-11-2013, 18:44:01
    #42
    ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehirde bayan bir arkadaş satıyordu buna benzer. Kıza diyemedim ki ben 120 kiloyum beni taşırmı diye "yahu iki kişi ile bayır çıkar mı? " diye sormuştum yok çıkmaz demişti
    İlahi hocam.