• 20-09-2013, 07:38:01
    #28
    Güzel duruyor temiz bak kanka.
  • 20-09-2013, 07:53:03
    #29
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel duruyor temiz bak kanka.
    İnan valla şimdi geldim dıaşrdan biraderi okula bıraktım Çamurdan gözükmüyor şuanda temizlemek gerek
  • 20-09-2013, 09:08:03
    #30
    Tatil yerlerinde yaşayanlar, ufak kasabalar için birebir alet. İstanbul da nasıl olur bilemiyorum. Geçen arkamdan bir tane geliyor çok sessiz çalışıyor bunlar her han bir yayaya çarpabilirsiniz. Oturduğum yerde 278.998 bin insan yaşıyor.
  • 20-09-2013, 09:27:29
    #31
    Suan motordayim. Birebir evet

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 26-10-2013, 19:13:59
    #32
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan motordayim. Birebir evet

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Aylık 2-3 lira çok iyiymiş.Fakat aküleri bittiğinde baya masraf çıkartır

    En iyisi düşük güçlü benzinli motorlar sanırsam.(motorlar dediysem sürmelik değil kimyasal enerjiyi hareket enerjisine çeviren parça olarak)Takacaksın benzinli motoru bunlara zaten belli bir gücün altında olduğunda ehliyet felan gerektirmiyor diye biliyorum.Vereceksin gazı

    Ses,koku çıkartıyor ama akü bitme derdi yok
  • 26-10-2013, 20:06:07
    #33
    Üyeliği durduruldu
    resmini göremedim hocam bende mi sorun var
  • 26-10-2013, 22:36:53
    #34
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmini göremedim hocam bende mi sorun var
    Yeni resimleri ekledim hocam
  • 26-10-2013, 22:46:49
    #35
    6-7 senelik bir şey sandım emektar diyince.

    Normalde bunların paspasının altında aküsü var, çıkartıp şarj edebiliyorsunuz. Sizinkinin çıkartmadan şarj olması garip. Ben de kullanmıştım bir süre.
  • 26-10-2013, 22:49:57
    #36
    MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6-7 senelik bir şey sandım emektar diyince.

    Normalde bunların paspasının altında aküsü var, çıkartıp şarj edebiliyorsunuz. Sizinkinin çıkartmadan şarj olması garip. Ben de kullanmıştım bir süre.
    Yok o sizin deidkleirnizin ömürleri uzun olmuyor hocam bunun hemen o koltuğun önünden aşağı paspas kısmına inen kısımda.. Güç akblosunu takıyorsunuz şarj oluyor.