Konu
Buda Benim Emektar :)
26-10-2013, 22:46:49
#35
MemHT
6-7 senelik bir şey sandım emektar diyince.
Normalde bunların paspasının altında aküsü var, çıkartıp şarj edebiliyorsunuz. Sizinkinin çıkartmadan şarj olması garip. Ben de kullanmıştım bir süre.