6-7 senelik bir şey sandım emektar diyince.

Normalde bunların paspasının altında aküsü var, çıkartıp şarj edebiliyorsunuz. Sizinkinin çıkartmadan şarj olması garip. Ben de kullanmıştım bir süre.