6-7 senelik bir şey sandım emektar diyince.
Normalde bunların paspasının altında aküsü var, çıkartıp şarj edebiliyorsunuz. Sizinkinin çıkartmadan şarj olması garip. Ben de kullanmıştım bir süre.
Yok o sizin deidkleirnizin ömürleri uzun olmuyor hocam bunun hemen o koltuğun önünden aşağı paspas kısmına inen kısımda.. Güç akblosunu takıyorsunuz şarj oluyor.